Sunday, November 1, 2009

Kenangan Konvo...

Alhamdulillah....

At last, merasa jugak aku pengalaman berkonvo...Penat...Tapi happy sangat...Yang paling happy, dapat jugak ajak mak dan abah pergi sama...Yelah...masa konvo diploma tu aku tak dapat nak pegi...sebabnya baru lepas bersalinkan haikal...Tapi takpe...as long as dapat tebus balik masa degree, itupun dah cukup baik...Tak sangka dapat jugak menghabiskan study tu dalam keadaan berjauhan dengan family dan mengandung masa study...Paling happy bila result yg aku dapat tu berbaloi dengan segala pengorbanan yg dilakukan walaupun sikit lagi nak dapat 1st class honor...okla tu...

Hmm...nak sambung master pulak ke...? Ramai yg bertanya...Aku memang ada keinginan nak sambung lagi...tp buat masa terdekat belum lagi kot...Nak rehat dan menikmati kehidupan berkeluarga bersama suami, haikal dan aiman...yela...puas sangat jadi student dan berjauhan dari family...2 tahun setengah...kalau tuhan izinkan, insyaallah...aku akan sambung...



Apa-apa pun nak ucapkan terima kasih yang tak terhingga pada mak dan abah di atasa segala sokongan, sumbangan dan pengorbanan selama menjaga dan mendidik aku sampai aku besar...Kepada suami...segala-galanya yang abang lakukan dan korbankan, amat bermakna buat aku, seorang isteri...Terima kasih kerana memahami...Terima kasih kerana sanggup susah dan senang bersama-sama...Terima kasih kerana sentiasa bersabar dgn karenah isteri yg menjadi student...hehehehe...



Tak lupa kepada seluruh keluarga di kedah dan di terengganu..Kepada pensyarah2 yg mendidik dan memberi tunjuk ajar...Kepada adik-adik dan kawan2 yang setia membantu di shah alam...Terima kasih atas segala yg kalian lakukan...

No comments:

Post a Comment